Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teavituskampaaniale järgneb märgatavusuuring
Perearstiabi võimalusi ja tähendust arstiabisüsteemis selgitav teavituskampaania on seotud haigekassa lähiaastate eesmärgiga tugevdada esmatasandi arstiabi rolli Eestis. Kampaaniale järgneb kevadel märgatavusuuring, millega soovitakse välja uurida, kas inimesed said kampaania sõnumist aru, kirjutab haigekassa avalike suhete osakonna juhataja Katrin Romanenkov.
„Sotsiaalkampaaniate kaudu elanikkonna teavitamine mõnest haigekassa olulisest valdkonnast on juba aastaid meie tavapärane praktika. Oleme igal aastal korraldanud ühe suurema kampaania, mis on suunatud kindlustatute teavitamisele ravikindlustuse võimalustest ning sageli ka eesmärgiga muuta kindlustatute hoiakuid. Näiteks viisime möödunud sügisel juba kolmandat korda läbi mõistliku ravimikasutuse kampaania, kus teavitame inimesi võimalustest teha retseptiravimite ostul soodsamaid valikuid. Inimeste omaosalus retseptiravimite ostul on aasta-aastalt vähenenud ning oluline roll selle juures on kindlasti nii meie teavituskampaanial kui ka heal koostööl arstidega.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.