„Sotsiaalkampaaniate kaudu elanikkonna teavitamine mõnest haigekassa olulisest valdkonnast on juba aastaid meie tavapärane praktika. Oleme igal aastal korraldanud ühe suurema kampaania, mis on suunatud kindlustatute teavitamisele ravikindlustuse võimalustest ning sageli ka eesmärgiga muuta kindlustatute hoiakuid. Näiteks viisime möödunud sügisel juba kolmandat korda läbi mõistliku ravimikasutuse kampaania, kus teavitame inimesi võimalustest teha retseptiravimite ostul soodsamaid valikuid. Inimeste omaosalus retseptiravimite ostul on aasta-aastalt vähenenud ning oluline roll selle juures on kindlasti nii meie teavituskampaanial kui ka heal koostööl arstidega.
Haigekassa lähiaastate üheks oluliseks strateegiliseks eesmärgiks on tugevdada esmatasandi arstiabi rolli Eestis, seda nii rahaliste vahendite otstarbeka kasutamise kui ka elanikkonna teadlikkuse tõstmise ning tervishoiuteenuste tarbimisharjumuste suunamise kaudu.