• 22.04.14, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholivastane kampaania olgu meelelahutuslik

TNS Emori käitumisteaduste ekspert Kai-Riin Veromann ütles täna alkoholi tarbimise ülevaadet tutvustaval pressiüritusel, et hirmusõnumi kasutamine alkoholivastases kampaanias on riskantne, sest uuringud näitavad, et sageli taolised kampaaniad ei toimi või mõjuvad isegi vastupidiselt oma eesmärgile. Seevastu võiksid edu tuua humoorikad, meelelahutuslikud kampaaniad ja seda eriti noorte sihtrühmas, kes on alkoholi tarvitamise vastaste kampaaniate oluline sihtgrupp.
„Alkoholi liigtarbimise vastaste kampaaniate üks oluline eesmärk on tõsta rahva seas teadlikkust alkoholi tarbimisega kaasnevatest terviseriskidest, sest riski teadvustamine on oluline komponent käitumise reguleerimisel. Terviseedenduse kampaaniad paljudes maailma riikides – mitte aga Eestis – kasutavad sageli hirmutava või ähvardava sisuga sõnumeid, mille eesmärgiks on tekitada vaatajates negatiivseid emotsioone nagu hirm, ärevus või süütunne, mis tõmbaksid kampaaniale meediakeskkonnas tähelepanu ja aitaksid kaasa alkoholi tarvitamisega kaasnevate tervise- ja sotsiaalsete riskide teadvustamisele rahva seas,“ selgitas Kai-Riin Veromann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 09:55
Patsiendikindlustuse täiendav valik: maailmas tuttav mudel on lõpuks Eestis
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele