Autor: Siret Trull • 22. aprill 2014
Ainult tellijatele

Alkoholivastane kampaania olgu meelelahutuslik

TNS Emori käitumisteaduste ekspert Kai-Riin Veromann ütles täna alkoholi tarbimise ülevaadet tutvustaval pressiüritusel, et hirmusõnumi kasutamine alkoholivastases kampaanias on riskantne, sest uuringud näitavad, et sageli taolised kampaaniad ei toimi või mõjuvad isegi vastupidiselt oma eesmärgile. Seevastu võiksid edu tuua humoorikad, meelelahutuslikud kampaaniad ja seda eriti noorte sihtrühmas, kes on alkoholi tarvitamise vastaste kampaaniate oluline sihtgrupp.

„Alkoholi liigtarbimise vastaste kampaaniate üks oluline eesmärk on tõsta rahva seas teadlikkust alkoholi tarbimisega kaasnevatest terviseriskidest, sest riski teadvustamine on oluline komponent käitumise reguleerimisel. Terviseedenduse kampaaniad paljudes maailma riikides – mitte aga Eestis – kasutavad sageli hirmutava või ähvardava sisuga sõnumeid, mille eesmärgiks on tekitada vaatajates negatiivseid emotsioone nagu hirm, ärevus või süütunne, mis tõmbaksid kampaaniale meediakeskkonnas tähelepanu ja aitaksid kaasa alkoholi tarvitamisega kaasnevate tervise- ja sotsiaalsete riskide teadvustamisele rahva seas,“ selgitas Kai-Riin Veromann.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708