1. juuli 2015
Ainult tellijatele

Häirekeskuse meedik peab sageli nõustama korraga mitut eluohtlikus seisundis inimest

Töö häirekeskuses.
Autor: ÄP/Andras Kralla

Häirekeskuse esindaja sõnul tuleb neil igapäevaselt ette 2-3 olukorda, kus keskuse meedikul on vaja üheaegselt nõustada mitut eluohtlikus seisundis abivajajat. Sellisteks puhkudeks vajab häirekeskus koostööpartnerit, kus töötavad professionaalsed meedikud, kes omavad ka telefoni teel nõustamise oskust ja kogemust.

Häirekeskuse arendusosakonna eksperdi Edvi Freibergi kommentaar OÜ Arstliku Perenõuandla teate kohta lõpetada 31. juulist häirekeskuse kriitilistele kõnedele vastamine 1220 perearsti nõuandeliinil.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708