Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Firmad reklaamivad peaaegu alati ebatervislikku toitu
Arstid ja tarbijate organisatsioonid Euroopas kutsuvad üles keelustama lastele suunatud rämpstoidureklaame pärast seda, kui hiljutine uuring näitas, et eneseregulatsioon selles tööstusharus ei toimi, vahendab euractiv.com.
Foodwatch võttis vaatluse alla 281 toodet, mille olid tootnud Euroopa Liidu tõotusele alla kirjutanud Saksamaa tootjad, teiste hulgas Kellogg's, Ferrero, Danone, Nestlé ja Coca-Cola. Uuringu tulemuste kohaselt võiks vastavalt WHO tervislikult tasakaalustatud toiduainete kriteeriumitele neist lastele reklaamida üksnes 29 toodet.