16. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Firmad reklaamivad peaaegu alati ebatervislikku toitu

Arstid ja tarbijate organisatsioonid Euroopas kutsuvad üles keelustama lastele suunatud rämpstoidureklaame pärast seda, kui hiljutine uuring näitas, et eneseregulatsioon selles tööstusharus ei toimi, vahendab euractiv.com.

Foodwatch võttis vaatluse alla 281 toodet, mille olid tootnud Euroopa Liidu tõotusele alla kirjutanud Saksamaa tootjad, teiste hulgas Kellogg's, Ferrero, Danone, Nestlé ja Coca-Cola. Uuringu tulemuste kohaselt võiks vastavalt WHO tervislikult tasakaalustatud toiduainete kriteeriumitele neist lastele reklaamida üksnes 29 toodet.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099