Ainult tellijatele
16. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Firmad reklaamivad peaaegu alati ebatervislikku toitu

Arstid ja tarbijate organisatsioonid Euroopas kutsuvad üles keelustama lastele suunatud rämpstoidureklaame pärast seda, kui hiljutine uuring näitas, et eneseregulatsioon selles tööstusharus ei toimi, vahendab euractiv.com.

Foodwatch võttis vaatluse alla 281 toodet, mille olid tootnud Euroopa Liidu tõotusele alla kirjutanud Saksamaa tootjad, teiste hulgas Kellogg's, Ferrero, Danone, Nestlé ja Coca-Cola. Uuringu tulemuste kohaselt võiks vastavalt WHO tervislikult tasakaalustatud toiduainete kriteeriumitele neist lastele reklaamida üksnes 29 toodet.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708