Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ITK sai iPatsiendi jälle tööle
Ida-Tallinna Keskhaigla patsiendiportaal iPatsient võimaldab peale pikka ootusaega patsientidel end soovi korral ise elektrooniliselt arsti vastuvõtule registreerida.
iPatsiendi veebileht on avatud.
Foto: ipatsient.ee
Hetkel saab online-süsteemi kaudu registeerida end 19 meditsiinilise eriala esindaja ambulatoorsele vastuvõtule. Vabu aegu pakub iPatsient 5. mai seisuga 12 erialale.
2012. aasta detsembris suletud ja mullu veebruaris käivituma pidanud patsiendiportaal iPatsient pole siiani valminud, Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) ei pea selle arendamist praegu mõistlikuks, kirjutas Postimehe terviseportaal.
Kui esialgu pidi Ida-Tallinna keskhaigla uuendama ja taaskäivitama iPatsiendi veebruaris, siis nüüd öeldi haiglast tarbija24-le, et see käivitub hiljemalt aasta lõpuks.
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.