Alzheimeri tõvega patsiendi eest teeb olulised otsused sageli eestkostja.
Autor: Scanpix/Caro
Kui kõneldakse paralleelselt juurast ja Alzheimeri tõvest, on üsna tüüpiline küsimus, kuidas aru saada, kas Alzheimeri tõbe põdev patsient on pakutava teenusega nõus.
Igapäevaselt oma tööd tegevale arstile võib tunduda see küsimus ülepaisutatud, aga igal tervishoiuteenuse osutajal tasub siiski mõelda, kas patsient on teenusega nõus ja Alzheimeri põdeja ei ole siin ka erand.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.