Käesoleva aasta algusest käivitus perearsti nõuandetelefoni isikustatud nõustamise teenus, ent retsepte pikendada, haiguslehte avada või eriarstile saatekirja paluda sedakaudu ei saa.
Haigekassa avalike suhete ja tervise edenduse osakonna peaspetsialisti Vivika Tamra sõnul vajab selliste teenuste laiendamine nõuandetelefonile läbirääkimist ja kokkuleppeid perearstide seltsiga. "Eelkõige tuleb ära kirjeldada, milline see teenus peab olema, sh väljakirjutamise tingimused, ja kes siis jääb ravi koordineerima," ütles Tamra.
Seotud lood
Arstliku Perenõuandla senise omaniku Imre Rammuli sõnul eelnesid ettevõtte müügile pikad läbirääkimised ning Confido polnud sugugi ainus huviline.
Haigekassa välja kuulutatud riigihange perearsti nõuandeliini teenuse pakkumiseks lõppes möödunud nädalal. Pakkumusi tehti kaks.
Eesti meditsiiniettevõte Confido tegi sel aastal juba kolmanda ostu, omandades OÜ Arstlik Perenõuandla, mille tuntuim teenus on perearsti nõuandetelefon 1220.
Arstlik Perenõuandla, mille ostust meditsiiniettevõte Confido täna teada andis, osutus võitjaks riigihankel, millega otsiti perearsti nõuandeliinile uueks perioodiks teenusepakkujat.
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.