Haigekassa on alates 1. jaanuarist esmatasandi tervishoiuteenustesse planeerinud mitu muudatust, millega parandatakse perearstiteenuste kättesaadavust ja kvaliteeti; üheks peamiseks muudatuseks on perearstide kõnekeskuse teenus, mis lihtsustab patsiendi suhtlust oma perearstiga.
Perearstide kõnekeskuse teenus lihtsustab patsiendi suhtlust oma perearstiga.
Uuest aastast tagatakse perearstidele kõnekeskuse teenus, mis võimaldab keskustes kõnede ootejärjekorra haldamist, kõnesalvestus- ja tagasihelistamise teenust, järjekorrateateid patsientidele ning aruannete ja monitooringu teenuseid. "Esmatasandi tervishoiuteenuste väljakutse on parandada inimeste jaoks raviteenuse kättesaadavust ning see, et patsient saaks perearsti jutule senisest kiiremini," kommenteeris haigekassa esmatasandi teenuste osakonna juhataja Külli Friedemann.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.