• 11.08.23, 12:27

Hambaravikliinik jättis teenuse eest maksnule teenuse osutamata

Tallinna hambaravikliinik Implanttihoito Hambaravi OÜ paigaldas patsiendile ajutised kroonid, kuid jättis tema edasise ravi pooleli. Tarbijavaidluste komisjoni otsuse kohaselt tuleb kliinikul patsiendile raha tagastada.
Tarbijakaitse komisjoni kohaselt tuleb hambakliinikul patsiendile osutamata teenuse raha tagasi maksta.
  • Tarbijakaitse komisjoni kohaselt tuleb hambakliinikul patsiendile osutamata teenuse raha tagasi maksta.
  • Foto: Shutterstock
Tarbijakaitsesse esitatud avalduse kohaselt pidi Implanttihoito Hambaravi OÜ patsiendile paigaldama 12 hambakrooni. Esimese kolme visiidi jooksul paigaldati ajutised kroonid, mis olid vajalikud tulevikus püsivate kroonide paigaldamiseks, ent neljandale visiidile saabudes kuulis teenuse eest maksnud patsient, et talle ei saa püsivaid kroone paigaldada, kuna labori uksed on lukus, vahendab Delfi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 09:55
Patsiendikindlustuse täiendav valik: maailmas tuttav mudel on lõpuks Eestis
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele