Autor: Meditsiiniuudised • 11. august 2023

Hambaravikliinik jättis teenuse eest maksnule teenuse osutamata

Tallinna hambaravikliinik Implanttihoito Hambaravi OÜ paigaldas patsiendile ajutised kroonid, kuid jättis tema edasise ravi pooleli. Tarbijavaidluste komisjoni otsuse kohaselt tuleb kliinikul patsiendile raha tagastada.
Tarbijakaitse komisjoni kohaselt tuleb hambakliinikul patsiendile osutamata teenuse raha tagasi maksta.
Foto: Shutterstock

Tarbijakaitsesse esitatud avalduse kohaselt pidi Implanttihoito Hambaravi OÜ patsiendile paigaldama 12 hambakrooni. Esimese kolme visiidi jooksul paigaldati ajutised kroonid, mis olid vajalikud tulevikus püsivate kroonide paigaldamiseks, ent neljandale visiidile saabudes kuulis teenuse eest maksnud patsient, et talle ei saa püsivaid kroone paigaldada, kuna labori uksed on lukus, vahendab Delfi.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099