• 01.12.23, 13:00

Järjekordne arstikeskuste koormust tõstev trend: patsiendid ei vasta mobiiltelefonile

Niigi ülekoormatud arstide ja õdede koormust suurendab üha kasvav trend, et eelkõige noored patsiendid ei vasta enam mobiiltelefonile. Soome arstikeskustes on tulnud esmaspäevaseid mittekiireloomulisi vastuvõtte kõnede hulga tõttu isegi edasi lükata.
Eelkõige ei vastata enam telefonikõnedele, mis tulevad tundmatult numbrilt.
  • Eelkõige ei vastata enam telefonikõnedele, mis tulevad tundmatult numbrilt.
  • Foto: Shutterstock
Pori Satakunta hoolekandepiirkonna vastutava üksuse juhi Mirva Matikka kinnitusel ei vasta patsiendid eelkõige tundmatutelt numbritelt tulevatele kõnedele. "Ehkki tervisekeskuste õed suhtlevad patsientidega telefonitsi sagedamini kui arstid, helistavad viimased patsientidele labori- või röntgenitulemustest või ravimimuudatustest teatamiseks või seisundi jälgimiseks. Kiirel päeval on masendav aega raisata kõnedele, millele ei vastata," ütles ta Helsingin Sanomatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele