• 01.03.24, 12:00

Mullu tehti perearsti nõuandetelefonile keskmiselt üle 800 kõne päevas

Ööpäevaringsele perearsti nõuandetelefonile 1220 on helistanud 41% Eesti elanikest. Möödunud aasta jooksul helistati nõuandeliinile ligi 300 000 korral ehk keskmiselt tehti üle 800 kõne päevas.
Levinumad mured, millega nõuandetelefonile pöördutakse, on seotud viirushaiguste ja  nende sümptomite leevendamisega.
  • Levinumad mured, millega nõuandetelefonile pöördutakse, on seotud viirushaiguste ja nende sümptomite leevendamisega.
  • Foto: Shutterstock
Tervisekassa partner, perearsti nõuandetelefoni operaatorfirma Confido esmatasandi terviseteenuse juhi Diana Timošova sõnul saab numbrile 1220 helistada näiteks ülemiste hingamisteede viirusnakkuste, allergiate, krooniliste haiguste ägenemise, traumade ja pisivigastuste korral. Nõuandeliinilt saab abi, kui on tarvis pikendada retsepti või teha terviseportaali märge haigestumisest töövõimetuslehe avamiseks. Samuti on see abiks siis, kui inimene soovib teada, kas tema tervisemurega tuleks pöörduda erakorralise meditsiini osakonda, perearsti poole või saab olukorra lahendada koduste vahenditega, siis, kui terviseprobleem tekib väljaspool tööaega, puhkepäevadel või riiklikel pühadel või kui laste- ja hooldusasutuse enda tervishoiutöötaja ei ole kättesaadav.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 08.04.25, 16:24
Valga Haigla kutsub oma meeskonnaga liituma RAVIJUHTI
Kandideerimine kuni: 05.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele