
- Ortodontide seltsi president Katri Herman innustab võtma e-konsultatsiooni appi nii patsiendile parima ravi tagamiseks kui ka tõhustatud arstidevahelise suhtluse arendamiseks.
- Foto: JAKE FARRA
Alates jaanuarist saab kõikides hambaravi valdkonna tarkvarades kasutada e-konsultatsiooni võimalust, mis soodustab koostööd, tõhustab ravi ja leevendab ravijärjekordi. Tänu uuele digilahendusele saab hambaarst tagasisidet ravijuhtumi kohta ja patsiendi vajadusel otse ortodondi juurde suunata.
Hambaarst saab e-konsultatsiooni kasutades ortodondile patsiendi mure põhjalikult ära seletada, jagades turvaliselt ka fotosid ja röntgenülesvõtet. Ortodont saab seejärel hambaarsti nõustada või patsiendi vastuvõtule kutsuda - tänu sellele ei pea patsient õiget arsti ja sobivat aega otsima. E-konsultatsioon on saadaval kõigis Eestis kasutusel olevates hambaravi tarkvaralahendustes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsiameti lühianalüüs leidis, et Eestis valitsevast ortodontiateenuste alapakkumisest tulenevat turutõrget peaks parandama riiklik visioon, millega suurendataks teenusepakkujate ringi ja mis muudaks teenuse odavamaks.
Ariklis selgitavad ortodondid ja arstid, millistel juhtudel laps vajab ortodondi abi, kuna ortodondi juurde satub ka lapsi, kes seal olema ei peaks.
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.