<br />Lähinädalate jooksul saavad kõik Eesti lastekodud ning Eestikoolide 5. ja 6. klasside õpilased Procter amp; Gamble pooltBlend-A-Med`i hambaharja. Mõned neist koguti heategevuskampaaniakäigus- mille jooksul oli inimestel võimalus oma igapäevaseidsisseoste tehes osta topeltpakis hambahari ning annetada üksnendest lastele- kes seda kõige enam vajaksid. Ülejäänudhambaharjad annetab lastele Procter amp; Gamble- kes koostöösEesti Stomatoloogia Seltsi- koostööpartnerite ning paljudeomavalitsustega heategevuskampaania läbi viis.
Procter ja Gamble esindaja Marje Venelaine sõnul oli kampaaniapeamiseks eesmärgiks motiveerida tarbijaid hambaharja tihedaminivahetama ning anda võimalus seda teha ka kindlas vanuses lastel."Hambaharja vahetamise sagedus on võti tervete hammaste ningsuuhügieenini. Kui hambaarstid soovitavad hambaharja vahetada igakolme kuu tagant- siis läbiviidud uuringutest on selgunud- eteestlased vahetavad hambaharja keskmiselt iga pooleteise aastajärel. Uus hambahari eemaldab hambakattu aga 30% efektiivsemalt kuivana-" sõnas Venelaine.