Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 4. mai 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uuring: Vähiliidu teavituskampaaniad trükimeedias tabasid märki

TNS Emori uuring tervishoiu ja kasvajateema käsitlusest Eesti trükimeedias kinnitab, et Vähiliidu teavituskampaaniad tabasid märki – ligemale 1000 artiklit ühe aasta jooksul toetas muuhulgas teadlikkuse tõusu rinna-ja emakakaelavähi sõeluuringutest siinsete naiste seas 97%-ni.

„Vähiliidu korraldatud kasvajate varajase avastamise kampaaniad koostöös Haigekassa ja Tervise Arengu Instituudiga on saanud hea meediakajastuse, mille eest olen ajalehtedele-ajakirjadele väga tänulik. Kuid veelgi tänulikumad on ilmselt need sajad inimesed, kes artiklite tõttu on tulnud tervisekontrolli ning saanud õigeaegselt jälile varajases staadiumis olevale kasvajale,“ ütles Vähiliidu juhatuse esimees Vahur Valvere. „Näiteks naiste seas kõige sagedamini esineva pahaloomulise kasvaja – rinnavähi – osas on teadlikkus saavutanud pea maksimaalse taseme ning sõeluuringutes osaleb üha enam sinna kutsutud naisi.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708