TNS Emori uuring tervishoiu ja kasvajateema
käsitlusest Eesti trükimeedias kinnitab, et Vähiliidu teavituskampaaniad tabasid
märki – ligemale 1000 artiklit ühe aasta jooksul toetas muuhulgas teadlikkuse
tõusu rinna-ja emakakaelavähi sõeluuringutest siinsete naiste seas 97%-ni.
„Vähiliidu korraldatud kasvajate varajase avastamise kampaaniad koostöös Haigekassa ja Tervise Arengu Instituudiga on saanud hea meediakajastuse, mille eest olen ajalehtedele-ajakirjadele väga tänulik. Kuid veelgi tänulikumad on ilmselt need sajad inimesed, kes artiklite tõttu on tulnud tervisekontrolli ning saanud õigeaegselt jälile varajases staadiumis olevale kasvajale,“ ütles Vähiliidu juhatuse esimees Vahur Valvere. „Näiteks naiste seas kõige sagedamini esineva pahaloomulise kasvaja – rinnavähi – osas on teadlikkus saavutanud pea maksimaalse taseme ning sõeluuringutes osaleb üha enam sinna kutsutud naisi.“
Seotud lood
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.