• 04.05.09, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: Vähiliidu teavituskampaaniad trükimeedias tabasid märki

TNS Emori uuring tervishoiu ja kasvajateema käsitlusest Eesti trükimeedias kinnitab, et Vähiliidu teavituskampaaniad tabasid märki – ligemale 1000 artiklit ühe aasta jooksul toetas muuhulgas teadlikkuse tõusu rinna-ja emakakaelavähi sõeluuringutest siinsete naiste seas 97%-ni.
„Vähiliidu korraldatud kasvajate varajase avastamise kampaaniad koostöös Haigekassa ja Tervise Arengu Instituudiga on saanud hea meediakajastuse, mille eest olen ajalehtedele-ajakirjadele väga tänulik. Kuid veelgi tänulikumad on ilmselt need sajad inimesed, kes artiklite tõttu on tulnud tervisekontrolli ning saanud õigeaegselt jälile varajases staadiumis olevale kasvajale,“ ütles Vähiliidu juhatuse esimees Vahur Valvere. „Näiteks naiste seas kõige sagedamini esineva pahaloomulise kasvaja – rinnavähi – osas on teadlikkus saavutanud pea maksimaalse taseme ning sõeluuringutes osaleb üha enam sinna kutsutud naisi.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.05.25, 10:27
Ortopro: kuidas pidev õppimine ja 3D-tehnoloogia viivad Eesti proteesinduse tippu?
Kui Stanislav Haugasmägi 1993. aastal proteesitehasesse tööle asus, ei osanud ta arvata, et just sellest algab elukestev teekond, millel jooksul toob just tema Eestisse proteesimaailma tipplahendused. Täna on Ortopro nimi, mis tähendab valdkonnas mitte ainult kogemust ja täpsust, vaid ka pidevat arengut ja rahvusvahelist haaret.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele