Autor: Kadi Heinsalu • 9. mai 2013
Ainult tellijatele

Apteekrid pingutavad teenuse kvaliteedi tõstmise nimel

Möödunud aastal valminud “Apteegiteenuse kvaliteedijuhise” praktikasse rakendamise esimeses etapis viib juhise välja töötanud töögrupp Eesti apteekides läbi uuringu, milles selgitatakse, kuidas apteekrid oma tegevust hindavad ning kaardistab võimalused apteegiteenuse kvaliteedi edendamiseks.

„Kvaliteedijuhis sõnastab kaasaegse apteegiteenuse põhimõtted ning määratleb selged kriteeriumid apteegiteenuse kvaliteedi hindamiseks. Juhises on välja toodud indikaatorid, mis annavad igale apteekrile võimaluse hinnata ja arendada enda apteegis toimuvat. Kogume saadud vastused kokku ning analüüsime, kuidas saaksime eneseregulatsiooni teel apteegiteenuse üldist taset tõsta,“ rääkis Eesti Apteekide Ühenduse juhatuse liige Kristiina Sepp.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708