Möödunud aastal valminud “Apteegiteenuse kvaliteedijuhise” praktikasse rakendamise esimeses etapis viib juhise välja töötanud töögrupp Eesti apteekides läbi uuringu, milles selgitatakse, kuidas apteekrid oma tegevust hindavad ning kaardistab võimalused apteegiteenuse kvaliteedi edendamiseks.
„Kvaliteedijuhis sõnastab kaasaegse apteegiteenuse põhimõtted ning määratleb selged kriteeriumid apteegiteenuse kvaliteedi hindamiseks. Juhises on välja toodud indikaatorid, mis annavad igale apteekrile võimaluse hinnata ja arendada enda apteegis toimuvat. Kogume saadud vastused kokku ning analüüsime, kuidas saaksime eneseregulatsiooni teel apteegiteenuse üldist taset tõsta,“ rääkis Eesti Apteekide Ühenduse juhatuse liige Kristiina Sepp.
Seotud lood
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.