„Kvaliteedijuhis sõnastab kaasaegse apteegiteenuse põhimõtted ning määratleb selged kriteeriumid apteegiteenuse kvaliteedi hindamiseks. Juhises on välja toodud indikaatorid, mis annavad igale apteekrile võimaluse hinnata ja arendada enda apteegis toimuvat. Kogume saadud vastused kokku ning analüüsime, kuidas saaksime eneseregulatsiooni teel apteegiteenuse üldist taset tõsta,“ rääkis Eesti Apteekide Ühenduse juhatuse liige Kristiina Sepp.
„Apteekrite kui tervishoiutöötajate kohus on igapäevaselt mõelda igakülgsele raviminõustamisele, terviseedenduslikele meetmetele ning haiguste ennetamisele – need ravimsuhtlemise aspektid ongi apteegiteenuse põhiolemus,“ sõnas Kristiina Sepp. „Iga apteegi panus on äärmiselt oluline, et luua üldist ülevaadet ning ühtlasi ka üheskoos edendada Eestis pakutava apteegiteenuse kvaliteeti. Ühtlustatud kvaliteediga erinevaid teenuseid pakkudes saab apteeker ühelt poolt näidata oma erialast pädevust ning samas tõestada ka farmaatsia eriala olulist rolli tervishoiusüsteemis. Seetõttu peab kvaliteedijuhise töögrupp äärmiselt oluliseks tõhustada farmaatsiaeriala eneseregulatsiooni Eestis,“ lisas ta.