Möödunud aastal valminud “Apteegiteenuse kvaliteedijuhise” praktikasse rakendamise esimeses etapis viib juhise välja töötanud töögrupp Eesti apteekides läbi uuringu, milles selgitatakse, kuidas apteekrid oma tegevust hindavad ning kaardistab võimalused apteegiteenuse kvaliteedi edendamiseks.
„Kvaliteedijuhis sõnastab kaasaegse apteegiteenuse põhimõtted ning määratleb selged kriteeriumid apteegiteenuse kvaliteedi hindamiseks. Juhises on välja toodud indikaatorid, mis annavad igale apteekrile võimaluse hinnata ja arendada enda apteegis toimuvat. Kogume saadud vastused kokku ning analüüsime, kuidas saaksime eneseregulatsiooni teel apteegiteenuse üldist taset tõsta,“ rääkis Eesti Apteekide Ühenduse juhatuse liige Kristiina Sepp.
Seotud lood
Unikaalne võimalus kujundada Eesti tervishoiu tulevikku!