• aripaev.ee
  • bestmarketing.ee
  • dv.ee
  • ehitusuudised.ee
  • finantsuudised.ee
  • aritehnoloogia.ee
  • kaubandus.ee
  • kinnisvarauudised.ee
  • logistikauudised.ee
  • palgauudised.ee
  • personaliuudised.ee
  • pollumajandus.ee
  • raamatupidaja.ee
  • toostusuudised.ee
  • imelineajalugu.ee
  • imelineteadus.ee
  • kalastaja.ee
Meditsiiniuudised
Küsi AI-ltTelli soodushinnaga
  • Arstlikud erialateemad
    • Astma
    • Dermatoveneroloogia
    • Diabeet
    • Endokrinoloogia
    • Gastroenteroloogia
    • Geneetika
    • Geriaatria
    • Haavaravi
    • Hematoloogia
    • Infektsioonhaigused
    • Kardioloogia
    • Kirurgia
    • Naistehaigused
    • Nefroloogia
    • Oftalmoloogia
    • Onkoloogia
    • Ortopeedia
    • Osteoporoos
    • Pediaatria
    • Psühhiaatria
    • Pulmonoloogia
    • Reumatoloogia
    • Stomatoloogia
    • Uroloogia
    • Vaktsineerimine
  • Teenused ja tooted
    • Konverentsid
    • Koolitused
    • Raamatud
    • Teabevara
    • Ajakirjad
    • E-pood
    • Infopank
  • Reklaam
  • Sisuturundus
  • Tööpakkumised
  • Äripäevast
  • Iseteenindus
  • Telli Meditsiiniuudised
Meditsiiniuudised
Telli soodushinnaga
  • Avaleht
  • Kõik lood
  • Ravimiuudised
  • Podcastid
  • Konverentsid
  • Veebiseminarid
  • Ajaleht
  • Ajakiri
  • Videod
  • Tervise raamatuklubi
  • Töö
Minu MU.ee

Kofeiin

Lisa märksõna Minu Meditsiiniuudised voogu ja uudiskirja
Kofeiin
Kohvi taaslisamine põhjustas kiireid muutusi mikrobioomis ka kofeiinivaba kohvi puhul, mis viitab, et mõju ei tulene ainult kofeiinist, vaid ka teistest ühenditest.
  • 04.05.26, 07:00
Uuring: kohv võib muuta inimese käitumist ja soolestiku mikrobioomi ootamatul viisil
Uuringu autor leidis, et isegi mõõdukas kofeiini tarbimine (51–200 milligrammi päevas) raseduse alguses osutus seotuks lapse madala sünnikaalu riskiga.
  • 04.03.26, 15:00
Uuring: isegi mõõdukas kofeiinikogus võib pidurdada loote kasvu
Teadlased rõhutavad nii kaitsvat mõju kui ka ettevaatusvajadust.
  • 06.10.25, 07:00
Uuring: kohv kaitseb maksa, kuid kõik ei saa seda ohutult tarbida
Tulemused näitasid, et kohvi tarbimine oli seotud suurema tõenäosusega vananeda tervena.
  • 10.06.25, 09:00
Uuring: kohvi joomine võib soodustada naiste tervena vananemist
Uuring: Neli tassi kohvi päevas võib vähendada pea- ja kaelavähi riski
  • 20.01.25, 07:00
Uuring: Neli tassi kohvi päevas võib vähendada pea- ja kaelavähi riski
Soovituste piires kohvi joomisel võib olla palju positiivseid tervisemõjusid: näiteks on mõnes uuringus leitud, et see võib vähendada maksavähi ja mäluhäirete riski, samuti saab sellest klorogeenhapet, magneesiumi ja kaaliumi.
  • 07.01.25, 07:00
Milline kohv on tervisele parim?

Meditsiiniuudised

Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn

(+372) 667 0111

[email protected]

Tellimisega seotud küsimused: [email protected]

  • Telli
  • Reklaam
  • Firmast
  • Sisu kasutamisõigused
  • Ajakirjaniku eetikakoodeks
  • Üldtingimused
  • Privaatsustingimused
  • Küpsiste poliitika
  • KKK
  • Eesti Meediaettevõtete Liit
  • Eelistuste haldamine

Meditsiiniuudised ja mu.ee – Eesti arstide ja apteekrite uudisteleht ja veebikanal.

© AS Äripäev 2000-2026
    • Menüü
    • Uudised
    • Raadio
    • Otsing
    • AI Chat
    • Logi sisse