Oodata on olulisi muudatusi: apteegiteenuse tegevusloa omanikpeab varsti hakkama tervishoiuametile esitama teatisi proviisorivõi farmatseudiga töölepingu sõlmimisest või lõpetamisest. Seeravimiseaduse säte (§ 62 lg 3) jõustub küll alles 1. septembrist2008. aastal- kuid muudatuseks tuleb valmis olla. Miks sellinemuudatus seaduses? Töötamise õigeaegne registreerimine on olulinekäivituva digiretsepti infosüsteemi toimimiseks. Nimelt kontrollibinfosüsteem tervishoiuameti registri andmete põhjal- kas proviisorvõi farmatseut töötab antud apteegis või ei. Digiretsepti saabkasutada vaid siis- kui andmed ühtivad.<br />Valmistumaks uue korralduse rakendamiseks palub tervishoiuametapteekidelt lähteandmeid. Nendeks on praegu töötavate proviisoriteja farmatseutide nimi- registrikood ja töötamise alustamise kuupäev(lepingus märgitu). Lisaks vajame tegevusloa omaja nime jaäriregistri koodi- kellele see apteek kuulub. Apteegi puhul onomakorda vajalik apteegi ärinimi.<br />Oluline on tähele panna- et seadus paneb teavitamise kohustuseigasugusele tegevusloa omanikule sõltumata apteegi liigist. Seetähendab- et andmeid tuleb esitada nii veterinaarapteegi-haiglaapteegi- üldapteegi (sh eraldi selle haruapteegi) kohta. Jaseda sõltumata lepingu liigist- mille alusel proviisor võifarmatseut töötab- töökoormusest ning töö korraldusest. Sõltumatasellest- kas tegemist on põhitöötaja või ajutise asendajaga. Kalapsehoolduspuhkusel viibiva proviisori või farmatseudi kohta tulebteada anda. Kui apteegis töötab proviisoreid või farmatseute-kes veel ei ole kantud registrisse- palume neil võimalikultkiiresti esitada tervishoiuametile vajalikud dokumendid.<br />Tervishoiuametis mitteregistreeritud proviisoritel jafarmatseutidel ei ole vastasel juhul võimalik süsteemi käivitumiseldigiretsepti kasutada. Paraku on iga uue asja juurutamisegavähemalt alguses natuke rohkem tööd ja vaeva. Kuid loodetavastikõik laabub.<br />Täiendavaid selgitusi jagab tervishoiuameti registrite büroo.