• 30.05.08, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirabi lähtub nüüdsest 47 tüüpjuhtumist

Aprillist võtsid kõik neli Eesti regionaalset häirekeskust kasutusele ühesuguse küsimustiku, mille alusel nad suhtlevad kiirabi saamise eesmärgil numbril 112 helistanutega.
«Enne aprilli oli Eesti häirekeskustes kiirabikutsete puhul kasutusel kaks erisuguse küsimustikuga kutsetöötlussüsteemi, nii-öelda põhja ja lõuna koolkond,» rääkis häirekeskuse Lõuna-Eesti keskuse juhataja asetäitja Urmas Kohu, kes oli üks uue süsteemi väljatöötajaid, kirjutas Sakala. Üks küsimustik hindas aga patsiendi olukorda kergemaks ja teine tõsisemaks, nii et riigi eri piirkondades elavaid kodanikke ei koheldud võrdselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:23
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele