Aprillist võtsid kõik neli Eesti
regionaalset häirekeskust kasutusele ühesuguse küsimustiku, mille alusel nad
suhtlevad kiirabi saamise eesmärgil numbril 112 helistanutega.
«Enne aprilli oli Eesti häirekeskustes kiirabikutsete puhul kasutusel kaks erisuguse küsimustikuga kutsetöötlussüsteemi, nii-öelda põhja ja lõuna koolkond,» rääkis häirekeskuse Lõuna-Eesti keskuse juhataja asetäitja Urmas Kohu, kes oli üks uue süsteemi väljatöötajaid, kirjutas Sakala. Üks küsimustik hindas aga patsiendi olukorda kergemaks ja teine tõsisemaks, nii et riigi eri piirkondades elavaid kodanikke ei koheldud võrdselt.
Seotud lood
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.