Ajakirjas British Medical Journal tutvustatavast uuringust ilmneb, et teadaolevalt südamehaiguste riski vähendav suurte koguste puu- ja köögiviljade, kala, oliiviõli ja regulaarse klaasikese veini tarvitamisel põhinev nõndanimetatud Vahemere köök võib alandada ka diabeediriski.
Eesti Ekspress vahendas, et Navarra ülikooli teadlased tegid nimelt 13 000 keskmiselt 38aastase inimese tervise ja söömisharjumuste võrdlemise teel kindlaks, et selliste tervislike toitumisharjumustega inimestel tekib võrrelduna ebatervislikumalt toituvate ea- ja sookaaslastega insuliinisõltumatut diabeeti ehk II tüüpi suhkrutõbe ligikaudu 83% võrra harvemini.

Seotud lood

Uudised
  • 17.08.11, 08:00
Punase liha söömine suurendab diabeediriski
Vorsti söömisest on seni soovitatud loobuda, kuna see sisaldab suurtes kogustes rasva, soola ja nitraate. Pikaajalisest uuringust aga selgus, et ka töötlemata punase liha tarbimine on tervisele sama kahjulik, vahendab Tarbija24 Focus.de'd.
Uudised
  • 09.07.08, 11:12
Pivarootsi lastelaager keskendub diabeedi ennetamisele
Eesti Toiduravi Konsultantide Ühing (ETKÜ) korraldab juba mitmendat aastat järjest lastele laager-seminari, mille eesmärgiks on suunata ülekaalulisi lapsi tervislikuma eluviisi poole ja ennetada suhkruhaigust.
Uudised
  • 21.10.08, 16:01
Toidulaud mõjutab infarktiriski
Praetud ja soolaste toitude vahetamine salatite vastu aitaks infarktiriski maailmas vähendada kolmandiku võrra, selgus rahvusvahelisest toitumisharjumuste uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.26, 14:49
Ravimite õige ettevalmistus aitab vältida vigu ja ajakulu
Ravimite ettevalmistus ja manustamine nõuab täpsust. Professionaalsed süsteemid nagu ravimijaotajad, ravimikandikud ja nädalasüsteemid tagavad, et iga ravim oleks omal kohal ja õige ajal kiirelt ning mugavalt kättesaadav.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele