Ainult tellijatele
Autor: Triin Tabur • 4. september 2008
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Energiajoogid võivad muuta koolilapsed kergesti ärrituvaks

Briti terviseeksperdid hoiatavad, et kofeiini sisaldavad energiajoogid nagu Red Bull võivad koolilastel tekitada sõltuvust ja muuta nad kergesti ärrituvaks.

Koolis töötavate meditsiiniõdede konverentsil rääkis Bob Tait, et energiajoogid ja kofeiini sisaldavad tabletid on vabalt saadaval ning õpilased tarbivad neid üha enam, vahendas tarbija24 Times Online´i.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708