Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Novaator: Väiksed lapsed õpivad kiitusest paremini
Kaheksa-aastaste laste õppimisstrateegia
erineb radikaalselt kaheteistaastastest ja täiskasvanutest.
Kaheksa-aastased õpivad eelkõige positiivsest tagasisidest (kiitusest), samal ajal kui negatiivne tagasiside pole kuigi efektiivne. Kaheteistaastased suudavad negatiivset tagasisidet paremini töödelda ning kasutavad seda mehhanismi oma vigadest õppimiseks, nagu ka täiskasvanud.
Hea arst! Tule ja anna oma väärtuslik panus, et terviseraskustesse sattunud inimesed saaksid võimaluse elada võimalikult toimekat ja rahuldustpakkuvat elu!