Autor: Katre Pilvinski • 27. november 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toiduametnik: Dr Helluse reklaam eksitab ostjaid

Tere piimatööstus peab ümber kujundama Dr Helluse tootesarja pakendid, kuna need eksitavad tarbijat.

Harjumaa veterinaarkeskuse juhataja Vladimir shy;Vahesaar tegi Terele oktoobri lõpul ettekirjutuse, mille kohaselt jääb Dr Helluse pakenditest mulje, et "toote tarbimiseks on arsti soovitus" ning see on konkurentide omadest tervislikum, kirjutas Eesti Ekspress.

"Selline mõistaandmine on eksitav," kirjutab Vahesaar. "Kuigi tootesarjas kasutatakse teatud bakteri kasulikku toimet ja see on teaduslikult tõestatud", omavad analoogset toimet ka konkurentide bakterid. "Ei ole tõestatud, et Dr Helluse koostisained omavad suuremat või kasulikumat mõju tervisele."

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099