Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 30. märts 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaam muutub agressiivsemaks

Suured ravimifirmad liituvad järjest tõusvas tempos ning aasta algusest on toimunud juba kolm suurtehingut. Kõige selle taustal on oodata ka reklaamisurve tugevnemist.

Jaanuaris maksis Pfizer Wyethi eest umbes 53 miljardit eurot, märtsis Merck Schering-Plough’ eest umbes 32 miljardit eurot ja nüüd siis umbes nädal tagasi neelas Roche biotehnikaettevõtte Genentechi umbes 37 miljardi euro eest, kirjutas Mediuutiset.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708