Te olete hea arst – patsiendid hindavad ja kolleegid patsutavad tunnustuseks õlale. Teie arvamus loeb. Ühel päeval koputab teie uksele ravimifirma esindaja. Ta otsib võimalusi koostööks. Kaasas on tasuta näidised, et saaksite uut toodet patsientide peal katsetada. Järgmine kord palub ravimiesitleja teil sellesama toote kohta kirjalikult arvamust avaldada. Te pole kade ja jagate patsientide tagasisidet. Pärast leiate enda näopildi ja nime mitmest ajalehest ja ajakirjast. Tuttavad imestavad, miks te seda teete.
Eestlaslik kadedus võib panna arvama, et ju oli pakkumine nii ahvatlev, et eelistasite Soome mineku asemel siin rikkaks saada. Olete sattunud reklaami – müüte oma nägu ja nime selle eest mingit tasu saamata. Peale oma hea nime rikute arstide eetikakoodeksit, mis taunib reklaamis osalemist.