3. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seda haiged ostaksid

Ravimifirma lülitas heausksed arstid ja apteekrid oma turundusplaani.

Te olete hea arst – patsiendid hindavad ja kolleegid patsutavad tunnustuseks õlale. Teie arvamus loeb. Ühel päeval koputab teie uksele ravimifirma esindaja. Ta otsib võimalusi koostööks. Kaasas on tasuta näidised, et saaksite uut toodet patsientide peal katsetada. Järgmine kord palub ravimiesitleja teil sellesama toote kohta kirjalikult arvamust avaldada. Te pole kade ja jagate patsientide tagasisidet. Pärast leiate enda näopildi ja nime mitmest ajalehest ja ajakirjast. Tuttavad imestavad, miks te seda teete.

Eestlaslik kadedus võib panna arvama, et ju oli pakkumine nii ahvatlev, et eelistasite Soome mineku asemel siin rikkaks saada. Olete sattunud reklaami – müüte oma nägu ja nime selle eest mingit tasu saamata. Peale oma hea nime rikute arstide eetikakoodeksit, mis taunib reklaamis osalemist.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099