Apteekrite Liidu peaproviisor Kaidi Sarve
sõnul on suurenenud apteekrite näopiltide kasutamine ravimireklaamis ning ette
on tulnud sedagi, et heas usus meditsiinilisel teemal kirjutatud artikkel on
tõsise väljaande asemel avaldatud reklaambrozüüris.
Kaidi Sarv tuletas meelde, et ravimiseaduse alusel ei ole lubatud selline ravimireklaam, mis sisaldab viiteid filmi-, televisiooni-, meelelahutus-, spordi- või mõnele teisele avaliku elu tegelasele, tuntud arstile või teadlasele, arstiteadusliku või farmaatsiaorganisatsiooni seisukohtadele, joonis- ja nukufilmitegelaste kujutisi. Seega ei välista seadus otseselt vähemtuntud arsti või apteekri osalemist ravimireklaamis.
Seotud lood
Suured ravimifirmad liituvad järjest
tõusvas tempos ning aasta algusest on toimunud juba kolm suurtehingut. Kõige
selle taustal on oodata ka reklaamisurve tugevnemist.
Ravimiameti teatel hakkab alates 1.
novembrist 2008. aastal kehtima uus reklaamiseadus.
Möödunud nädalal MU korraldatud
lugejaküsitlus näitas, et iga kolmas arst nõustub osalema meditsiinitoodete
reklaamis.
Ravimifirma lülitas heausksed arstid ja
apteekrid oma turundusplaani.
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.