Postimees.ee üleskutse peale jagasid oma
kogemusi haiglas ja teiste arstide juures sajad lugejad, kel on nii väga häid
kui halbu kogemusi. Ette heidetakse nii pealiskaudsust ja halba käitumist,
kiidetakse põhjalikke ja abivalmeid tohtreid.
Mitmed Postimehe üleskutse peale oma arvamuse kirja pannud on tundnud puudust arsti mõistvast suhtumisest ja selgitustest. Kiidetakse arsti, kes viitsib põhjalikult kõiki haigusega seotud nüansse patsiendile seletada ning tema muresid maandada. Pahandatakse nendega, kes ilmselt liiga rutakalt otsuse teevad, inimese kaebusi «ei usu» ja ta terveks tunnistavad või psühholoogile suunavad, kirjutas Postimees.
Seotud lood
Postimees.ee kutsub lugejaid jagama oma
haiglakogemusi: millise suhtumise osaliseks olete te ise või teie lähedased
meditsiiniasutuses saanud.
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.