Autor: Kärt Blumberg • 13. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Varjatud reklaam harimise tähe all

Ehkki sotsiaalministeerium kulutab igal aastal miljoneid kroone terviseedendusele, on enamik populaarseid terviseportaale ravimifirmade tehtud.

Sel moel saavad nad otsetee patsientide mõjutamiseni ja oma toodete tutvustamiseni. Osa arste, kes seal nõu annavad, on samade firmade abil väliskoolitustel käinud või nende ravimiuuringutes osalenud.

Terviseportaalide turgu pole riik isegi üritanud vallutada – parimad domeenid on rohumüüjad ammu aega tagasi omale napsatud. Sotsiaalministeeriumist vastati, et päris kõikidele haigustele oma veebikülje tegemine polegi olnud nende eesmärk.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099