Ainult tellijatele
16. veebruar 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ravimitootjad: seadus võiks lubada uuringutel põhinevat reklaami

Möödunud aastal ravimi müügiloa hoidjatele tehtud 50 ettekirjutusest olid mitmed tingitud sellest, et reklaamis viidati infole, mida ravimi omaduste kokkuvõte ei sisalda. Ravimitootjad aga leiavad, et korrektselt väljatoodud viidete esitamise korral võiks uuringukokkuvõtete avaldamist retsepti väljakirjutamisõigust omavatele tervishoiutöötajatele siiski lubada.

2009. aastal tegi Ravimiamet Bayer OÜ-le kaks sellist ettekirjutust. Ühel juhul oli tegu reklaami sõnastusest tingitud arusaamatusega, mistõttu jäi ekslik mulje, justkui oleks reklaamis esitatud ravimiomaduste kokkuvõttes puuduv väide. Teisel korral oli lisaks tegemist asjaoluga, et reklaamis oli kuuel korral mainitud toote nime, kuid ainult ühel korral oli toodud ravimi kõigi 19 toimeaine loetelu (seadus nõuab kõigi toimeainete nimetamist toote nime igakordsel mainimisel selle vahetus läheduses ja sellest vähemalt pooles kirjasuuruses).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708