2009. aastal tegi Ravimiamet Bayer OÜ-le kaks sellist ettekirjutust. Ühel juhul oli tegu reklaami sõnastusest tingitud arusaamatusega, mistõttu jäi ekslik mulje, justkui oleks reklaamis esitatud ravimiomaduste kokkuvõttes puuduv väide. Teisel korral oli lisaks tegemist asjaoluga, et reklaamis oli kuuel korral mainitud toote nime, kuid ainult ühel korral oli toodud ravimi kõigi 19 toimeaine loetelu (seadus nõuab kõigi toimeainete nimetamist toote nime igakordsel mainimisel selle vahetus läheduses ja sellest vähemalt pooles kirjasuuruses).
Bayeri suhtekorraldusspetsialist Eike Kingsepp selgitas, et nende kogemuste põhjal võivad tekkida vead rahvusvahelisel kujundusel põhineva reklaami kasutamisel, sest siis kipub ununema tõsiasi, et Eestis kehtivad ravimreklaamile karmimad nõudmised.