1. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas toimida, kui meedia ründab?

Suhtekorraldusekspert Ivo Rull on öelnud, et suhtlemine meediaga on nagu igapäevane elektritarbimine – ülimalt vajalik, ent hooletuse korral ohtlik.

Möödunud aasta tõi kaasa mitu negatiivse alatooniga uudist, mis ühel või teisel moel puudutasid Eesti tervishoidu, meditsiinisüsteemi, haiglaid, kliinikuid, arste.

Meedia jaoks on määrav sihtrühma huvi ja nii eelistatakse sageli kajastada negatiivset, sest skandaalid, eksimised ja ebaõnnestumised pälvivad pahatihti tarbijate huvi rohkem kui head ettevõtmised.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099