Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas toimida, kui meedia ründab?
Suhtekorraldusekspert Ivo Rull on öelnud,
et suhtlemine meediaga on nagu igapäevane elektritarbimine – ülimalt vajalik,
ent hooletuse korral ohtlik.
Möödunud aasta tõi kaasa mitu negatiivse alatooniga uudist, mis ühel või teisel moel puudutasid Eesti tervishoidu, meditsiinisüsteemi, haiglaid, kliinikuid, arste.
Meedia jaoks on määrav sihtrühma huvi ja nii eelistatakse sageli kajastada negatiivset, sest skandaalid, eksimised ja ebaõnnestumised pälvivad pahatihti tarbijate huvi rohkem kui head ettevõtmised.