Autor: Siret Trull • 10. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ravimireklaamid sisaldavad kinnitamata infot

Kuigi ravimireklaamis tohib kasutada vaid ametlikult kinnitatud infot ravimi omaduste ja toime kohta, ei järgi ravimifirmad alati seadust.

Möödunud aastal tegi ravimiamet ravimite müügiloa hoidjatele ravimireklaami nõuete rikkumise eest 50 ettekirjutust. Kuigi suurem osa neist puudutab ravimireklaami aruande esitamata jätmist, on rikkumisi ka reklaamtekstides, kirjutas Tarbija24.

Ravimiameti peadirektori asetäitja Alar Irsi sõnul tuleb kõige sagedamini ette, et ravimile on reklaamis omistatud mingeid toimeid, mille olemasolu ei ole veenvalt tõestatud. «See eksitab tarbijaid ja võib näiteks ravimit väljakirjutaval arstil tekitada ravimi suhtes shy;ootusi, mida see ei täida,» selgitas Irs.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099