• 05.10.10, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ravimimüüja: keegi ikkagi kaotab private labelite arvelt

Toidulisandite ja ravimiturg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad private labelid on arusaadav, et keegi kaotab selle võrra, märkis OÜ Remedex tegevjuht Marko Mägi.
“Selge on, et private label avaldab mõju toidulisandi turule. Turg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad uued tooted, antud juhul private labelid, on arusaadav, et midagi jaotatakse ümber, kusagilt keegi kaotab selle võrra," tõdes Mägi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.10, 11:45
Private label trügib apteeki ja ravimiturule
Tootjate suur peavalu private label’id ehk poekettide enda tooted on asunud ka Eesti apteeke vallutama.
Uudised
  • 05.10.10, 11:45
Nycomed: private label annab lisaväärtuse firmale, mitte ravimile
Ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust peale keti enda mainekuse, ütles ravimitootja Nycomed Sefa AS juht Ants Nurk.
Töökuulutused
  • 14.05.25, 15:06
Ootame Meliva kliinikutesse HAMBAARSTE
Meliva hambakliinikud Tallinnas, Sakus Pärnus ja Kuressaares ootavad oma kollektiivi hambaarste!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele