• 05.10.10, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Private label trügib apteeki ja ravimiturule

Tootjate suur peavalu private label’id ehk poekettide enda tooted on asunud ka Eesti apteeke vallutama.
Esialgu müüakse omatootena toidulisandeid, kreeme ja muud taolist, kuid tootjad ning vahendajad näevad oma tööpõlluna ka ravimiturgu, kirjutas Äripäev.

Seotud lood

Uudised
  • 06.07.12, 14:52
Apteek1 tuli välja private labeliga
Eestis tuli müügile BENU vitamiinide ja kalaõlide tootevalik, teatas Tamro Baltics, kes opereerib apteekidega Apteek1 kaubamärgi nime all.
Uudised
  • 05.10.10, 11:45
Ravimimüüja: keegi ikkagi kaotab private labelite arvelt
Toidulisandite ja ravimiturg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad private labelid on arusaadav, et keegi kaotab selle võrra, märkis OÜ Remedex tegevjuht Marko Mägi.
Uudised
  • 05.10.10, 11:45
Nycomed: private label annab lisaväärtuse firmale, mitte ravimile
Ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust peale keti enda mainekuse, ütles ravimitootja Nycomed Sefa AS juht Ants Nurk.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.25, 16:26
Kas Euroopa tervishoid suudab ajaga kaasas käia? Uuenduslik ravi vajab kiiremat teed patsientideni
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele