Autor: Kärt Blumberg • 5. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nycomed: private label annab lisaväärtuse firmale, mitte ravimile

Ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust peale keti enda mainekuse, ütles ravimitootja Nycomed Sefa AS juht Ants Nurk.

„Eks private labelid ikka avaldavad sellist mõju, et see lööb hinnad alla – nende mõte on odav hind ja ostjate meelitamine, nii nagu iga valdkonna kaubanduses. Aga ravimivallas ma seda päris õigeks ei peaks,“ rääkis Nurk.

Ta lisas, et see tekitab väga palju põhjendatud ja põhjendamata küsimusi üldse ravimite hinnas ja kvaliteedis, et miks siis ühed on kallid ja teised on odavad, kuidas on see võimalik. „Aga eks ravimikaubanduses või üldiselt kaubanduses on ikka nii, et kui keegi teenib rohkem, siis keegi teine jälle vähem. Ning ma ei tea, et private label annaks tootele mingit lisaväärtust, peale keti enda mainekuse,“ märkis ta.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099