Autor: Triin Tabur • 11. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ka suuline leping on leping, mis võib viia inkassosse
Telefoni müügikõnele jaatavalt vastates
sõlmib inimene lepingu, mis lubab probleemide korral inimese ilma allkirja
andmata inkassofirmade küüsi anda. Müümise hetkel seda ohtu aga ei mainita ega
lepingupunkte tutvustata.
Delfi poole pöördunud Helvetia Direct Marketingi endine klient räägib loo, kuidas temale helistanud müüa pakkus tasuta preparaate, kuid mis hiljem ta Lindorff Eesti inkassonimekirja viis.
Nimelt pakub Helvetia Direct Marketing oma veebilehel ja telefoniteel kõhnumispreparaate, lubades neid saata alguses tasuta ning hiljem juba väikese tasu eest. Kliendil on 14 päeva jooksul võimalik tellimusest loobuda. Kliente peibutatakse ka tasuta kingitustega, kirjutas Delfi majandusportaal.