• 17.11.10, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholireklaamid müüvad üha enam emotsioone

Alkoholireklaamide sisu keskendub iga aastaga üha enam emotsioonide näitamisele, ka on tõusuteel teles näidatavate alkoholireklaamide maht, selgus TNS Emori uuringust.
”Kõik tahavad olla seltskonnas aktsepteeritud, tahavad olla lõbusad ja head kaaslased. Neid vajadusi reklaamid näitavadki, et anda meile tunne, et suudame neid alkoholi tarvitades rahuldada,” sõnas uuringut tutvustanud ekspert Gerda Möller.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.11, 13:25
Arstid: autojuhile ei sobi ükski alkohol
A. Le Coqi õlletehase juhi Tarmo Noobi väide, et 2,9protsendilise kangusega õlut sobib juua ka enne auto juhtimist, ei ole arstide sõnul tõene, sest rooli istumiseks ei sobi ükski alkohol, sõltumata sellest, kas ta on lahja või kange.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.05.25, 08:30
Soovid Eestis korraldada rahvusvahelist konverentsi? Eesti Konverentsibüroo tuleb appi
Teadus- või erialakonverentsi Eestisse toomine pole enam ammu vaid unistustes eksisteeriv ettevõtmine, vaid reaalsus. Oma valdkonna arendamine, teadusharu nähtavuse tõstmine rahvusvaheliselt ning kontaktide loomine on hea põhjus, miks rahvusvaheline konverents Eestisse kutsuda. Eesti hea maine erinevates valdkondades, ürituste korraldamise kogemus, riigi kompaktsus ning olemasolevad võimalused annavad hea pinnase väiksema ja keskmise suurusega konverentsi toimumiseks. Selleks, et globaalse ulatusega konverents Eestis toimuma saaks ja selle iga detail õnnestuks, tuleb appi Eesti Konverentsibüroo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele