• 21.01.11, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliinikumi personal on koolitatud agressiivsetega käituma

Tartu Ülikooli Kliinikumi töötajaid on koolitatud ohuolukordi ära tundma ja nendega toime tulema, aga kui sellest ei piisa agressiivse patsiendi ohjamiseks, siis kutsutaks politsei.
Aeg-ajalt tuleb haiglas selliseid olukordi, kus mõni patsient teisi inimesi ründab, ikka ette, ütles Kliinikumi avalike suhete juht Kristi Tael Tarbija24-le. Enamasti juhtub see erakorralise abiga seotud osakondades, nagu näiteks traumatoloogia või psühhiaatria. Sageli on agressiivsus põhjustatud alkoholist.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.11, 14:48
Rakvere haigla juht: turvameest asendab häirenupp
Rakvere haiglas pole oma turvameest, ent eriolukordades kasutame häirenuppu, ütles haigla juhataja Rain Sepping.
Uudised
  • 21.01.11, 12:50
Rakvere haiglas ollakse surmahirmus
Täna öösel ründas Rakvere haiglas äkitselt agressiivseks muutunud patsient kaaspatsienti ja haigla töötajaid, kirjutas Postimees viitega Virumaa Teatajale.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.04.25, 13:56
Digilahendus meditsiinis: personaalsed tööriided asenduvad nutika renditeenusega
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele