Vastavalt ajakirjas American Journal of Clinical Nutrition avaldatud uurimusele omavad need naised, kelle menüü sisaldab rohkelt B vitamiini (sh spinatit ja rikastatud teravilju), umbes neljandiku võrra madalamat premenstruaalse sündroomi (PMS) riski. Sellist seost ei õnnestunud aga näidata nende naiste korral, kes oma B vitamiini kogused said kätte lisanditest, kirjutas ERRi teadusportaal.

Seotud lood

Uudised
  • 25.09.07, 01:00
Kaks kolmest Eesti naisest kannatab premenstruaalse sündroomi all
Turu-uuringute ASi poolt kevadel läbi viidud elanikkonna uuring näitab, et premenstruaalne sündroom avaldub 67 protsendil Eesti naistest, vanuseti on sümptomite avaldumine erinev.
Uudised
  • 26.01.11, 12:36
Premenstruaalse sündroomi vastu ravimiga
Teadlased on astunud sammu võrra lähemale ravimile, mis võiks alandada premenstruaalse sündroomi (PMS) ilminguid. Nii võivad PMS-i vaevustega seotud tujukõikumised ja hilisõhtused šokolaadiisud peagi minevik olla, vahendas ERR Teadus.
Uudised
  • 04.11.11, 14:42
Kui palju vitamiine on tervisele veel kasulik?
Sihitu vitamiinineelamise asemel on iga inimese ülesanne endale teadvustada, millal võib tal eluviisi tõttu või muudel põhjustel tekkida mõne aine vaegus, ning seda vältida ja ravida, vajadusel toidulisandeid kasutades, kirjutab teadusajakirjanik Arko Olesk.
Uudised
  • 23.08.11, 13:39
Vitamiinid soodustavad hedonistlikku enesepettust
Taiwani teadlaste värskelt avaldatud uuringu kohaselt tegelevad paljud vitamiine tarbivad inimesed enesepettusega - neil võib tekkida illusioon, justkui annaks need tabletid nähtamatu kaitse kõige halva ja tervist kahjustava eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.07.26, 09:18
Naistearst Marek Šois: kas Eestis võiks alustada rasedusaegse CMV-sõeluuringu pilootuuringut?
Uued tõendid varase primaarse CMV-infektsiooni diagnostika ja ravivõimaluste kohta on muutnud rasedusaegse sõeluuringu arutelu. Eesti otsus vajab siiski kohalikke epidemioloogilisi andmeid ning rasedusaegse ja vastsündinute sõeluuringu võrdlust, kirjutab naistearst dr Marek Šois, kes on spetsialiseerunud lootemeditsiinile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele