SPF ehk päikesekaitsefaktori numbrid on vahepeal kasvanud üha suuremaks. Juba on turul tooted, mille päikesekaitsefaktor on 100, kuigi tegelikkuses pole neil faktor 50 silti kandva tootega mingit vahet. Ülikõrgetel faktoriväärtustel pole erilist mõtet, küll aga võib suurendatud päikesefiltri sisaldus tundlikku nahka ärritada.
Samuti ei tohi tootjad enam väita, et nende kreemid on täiesti veekindlad või püsivad ka tugevalt higistaval nahal. Küll aga võib kosmeetikafirma katsetada, kui kaua toote mõju veega kokkupuutes kestab ja vastava minutite arvu purgile trükkida. Kreemidel, mille päikesekaitsefaktor on alla 15, peab olema hoiatus, et toode ei kaitse vähi ega naha enneaegse vananemise eest. FDA otsusel on mõju kogu maailma päikesekaitsevahendite tootjatele, sest paljud müüvad oma kreeme kogu maailmas. Uued reeglid jõustuvad aasta pärast.