Autor: Violetta Riidas • 22. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Patsiendi kaebuste süsteem tuleb ümber vaadata
Patsientide esindusühingu sõnul on probleem
tervishoiuteenuste järelevalvesüsteem tervikuna - kannatanul peaaegu ei olegi
peale kohtu kuhugi pöörduda, kirjutas Eesti Päevaleht.
Sotsiaalministeerium peaks patsientide esindusühingu sõnul looma sõltu shy;matute ekspertide süsteemi, kus asjatundjad oleksid valmis tehtud tööle hinnangu andma.
Kui hinnang on nega shy;tiivne, peab töö teinud arst kas patsiendile kompensee shy;rima juba tasutud raviraha või tegema töö uuesti, olenevalt patsiendi soovist. „Eksperdi hinnang peaks olema õigus shy;likult aktsepteeritav," rõhutas patsientide esindusühingu nõustaja Anne Veskimeister.