Autor: Violetta Riidas • 22. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patsiendi kaebuste süsteem tuleb ümber vaadata

Patsientide esindusühingu sõnul on probleem tervishoiuteenuste järelevalvesüsteem tervikuna - kannatanul peaaegu ei olegi peale kohtu kuhugi pöörduda, kirjutas Eesti Päevaleht.

Sotsiaalministeerium peaks patsientide esindusühingu sõnul looma sõltu shy;matute ekspertide süsteemi, kus asjatundjad oleksid valmis tehtud tööle hinnangu andma.

Kui hinnang on nega shy;tiivne, peab töö teinud arst kas patsiendile kompensee shy;rima juba tasutud raviraha või tegema töö uuesti, olenevalt patsiendi soovist. „Eksperdi hinnang peaks olema õigus shy;likult aktsepteeritav," rõhutas patsientide esindusühingu nõustaja Anne Veskimeister.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099