Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 14. oktoober 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ennet: me ei tea, kas alkoholi reklaamikeeld mõjub või mitte

Psühhiaater Jüri Enneti sõnul ei saa me enne teada, kas alkoholireklaami keeld mõjub, kui me pole seda praktikas katsetanud, kirjutas Õhtuleht.

Reklaamitegemise põhimõte näeb ette, et reklaamitakse seda, mis raha tagasi toob. Mitte üks ärimees ei paiguta ühte dollarit ka sinna, kust see tagasi ei too. Isegi hullumajas pole selliseid tegelasi. Küsimus on selles, kas ühiskond üldse tahab, et alkoholi tarbimine väheneks. Julma naljana öeldes on alkoholi täis keha puhul ainus positiivne moment selles, et enne matmist säilib see kauem. Aga see võit on ka ainult mõni tund.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708