Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ennet: me ei tea, kas alkoholi reklaamikeeld mõjub või mitte
Psühhiaater Jüri Enneti sõnul ei saa me
enne teada, kas alkoholireklaami keeld mõjub, kui me pole seda praktikas
katsetanud, kirjutas Õhtuleht.
Reklaamitegemise põhimõte näeb ette, et reklaamitakse seda, mis raha tagasi toob. Mitte üks ärimees ei paiguta ühte dollarit ka sinna, kust see tagasi ei too. Isegi hullumajas pole selliseid tegelasi. Küsimus on selles, kas ühiskond üldse tahab, et alkoholi tarbimine väheneks. Julma naljana öeldes on alkoholi täis keha puhul ainus positiivne moment selles, et enne matmist säilib see kauem. Aga see võit on ka ainult mõni tund.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.