Reklaamitegemise põhimõte näeb ette, et reklaamitakse seda, mis raha tagasi toob. Mitte üks ärimees ei paiguta ühte dollarit ka sinna, kust see tagasi ei too. Isegi hullumajas pole selliseid tegelasi. Küsimus on selles, kas ühiskond üldse tahab, et alkoholi tarbimine väheneks. Julma naljana öeldes on alkoholi täis keha puhul ainus positiivne moment selles, et enne matmist säilib see kauem. Aga see võit on ka ainult mõni tund.
Teadlased on välja arvutanud, et kui ühiskonnas tarbitakse täiskasvanud elaniku kohta alla viie liitri absoluutset alkoholi, on see ühiskond jätkusuutlik. 5–10 liitri puhul on juba probleeme, üle 10 liitri tarvitavas ühiskonnas on olukord katastroofiline. Eestis on see näitaja üle 10 liitri. 86% kuritegudest pannakse Eestis toime alkoholi- või narkojoobes. Lisaks roolijoodiklus, perevägivald jms. Arvestades olukorda, ei peaks meil olema ametis mitte peaminister, vaid ülemminister meditsiinilistes ja narkoküsimustes. Ja tema asetäitja tegeleb siis muude küsimustega. Sest joomise kõrval, mis meie rahva hävitab, on muud küsimused teisejärgulised.