Ainult tellijatele
Autor: Violetta Riidas • 22. november 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Valuvaigistite liigtarbimine võib põhjustada kroonilist peavalu

Analgeetiliste ravimite ületarvitamine ja sellest tingitud kroonilise peavalu sündroom (MOH) on maailmas kasvavad probleemid. Seetõttu viimastel aastatel on intensiivistunud selle valdkonna uuringud ning on toimunud edasiarengud nii haiguse patogeneesi arusaamise kui ka selle ravistrateegiate osas.

Alates 2011 Euroopas kehtivad ravisoovitused on abiks praktiseerivale arstile. Antud dokumendi põhiautorid –professor Rigmor Jensen Taanist ja Stefan Evers Saksamaalt on maailma juhtivaid MOH spetsialiste. Mais 2012 Tartus toimuva 7. Balti Neuroloogia Kongressi (www.balcone2012.ee) raames leiab aset teemale keskenduv töökursus, mille põhilised lektorid on mõlemad ülalmainitud juhiste autorid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708