Autor: Violetta Riidas • 2. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kas spordijookidest on tegelikult mingit kasu?
Tabavalt Londoni suveolümpia ajaks ilmunud juhtiv teadusajakiri taunib teravalt spordijoogitööstust.
Briti meditsiinižurnaalis BMJ ilmunud aruannete kohaselt on spordijoogibrändide nagu Gatorade ja Powerade tootjad viimastel kümnenditel kulutanud miljoneid uuringuile ja turundusele eesmärgiga veenda lisaks avalikkusele ka spordi- ja meditsiinitöötajaid selles, et ürgne instinkt — janutunne — pole sugugi usaldusväärne märguanne selle kohta, millal tuleks juua.