Apotheka ketti haldava Terve Pere Apteegi juhataja Kadri Tammepuu ütles Ärilehele, et nõustamine käib neil vestlusakna (chati) teel.
Tööajal vastab apteeker selle kaudu tekkivatele küsimustele. Oma küsimuse võib saata ka e-kirja teel. „Telefoni teel nõustamist me praegu ei plaani, aga ei välista, et kunagi ka selleni jõuame. Kui inimene tellib kauba näiteks öösel ja soovib esitada ka küsimuse, siis läheb see automaatselt apteekri e-maili peale ning hommikul tööle tulles vastab ta öö jooksul saabunud kirjadele."
Seotud lood
Kuigi ravimite müük välisriikidesse ei kujune ilmselt internetiapteekide põhitegevuseks, on see teatud juhtudel siiski võimalik.
Ravimiamet väljastas Terve Pere Apteek OÜ Mustamäe Apteegile ravimite kaugmüügiõigust kinnitava loa, Apotheka kaubamärki kandev internetiapteek alustab tegevust 11. novembril, teatas ettevõte.
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.