Inimeste huvi on Nurga sõnul olnud suur, tavaapteegiga võrreldes on näha, et süvenetakse rohkem toodete infolehtede lugemisse, võrreldakse rohkem erinevaid tooteid omavahel jne. Rohkem on ostetud hooajatooteid – immuunsust tugevdavaid tooteid, vitamiine, külmetushaiguste ravimeid. Suur huvi on ka erinevate ilutoodete järele. „Märkimisväärselt palju on ka delikaatseid oste: erektsioonihäirete korral võetavad kapslid, kondoomid, erinevad hügieenitooted ja intiimpesugeelid,“ tõi proviisor välja.
Tagasiside on internetiapteegile olnud Nurga kinnitusel positiivne ning inimesed on tänanud põhjaliku raviminõustamise eest. „Siin peitub kirjaliku nõustamise võlu – patsient mõtleb oma küsimused paremini läbi ja tänu konkreetsematele küsimustele saab apteeker ka täpsemaid vastuseid anda,“ leiab Nurk. „Lisaks saab küsimusi ja vastuseid alati täpsustada ja erinevaid nõuandeid meelde tuletada. Tõenäoliselt jääb see kõik patsiendile ka paremini meelde, sest pole ümberkaudset siginat saginat – ta on internetiapteegis apteekriga kahekesi.“