Autor: Triin Tabur • 12. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. ITK põhjendab iPatsiendi puudumist rahanappusega
Juba 2013. aasta veebruaris käivituma pidanud iPatsiendi portaali arendustööd on hetkel rahaliste ressursside puudumise tõttu seisatud, kirjutas tarbija24.
«iPatsiendi arendustööd lükkuvad edasi, kuni vajalikud vahendid leitakse,» kinnitas Ida-Tallinna keskhaigla esindaja Solveig Jahnke, kes hetkel enamat ei kommenteerinud.
Ida-Tallinna keskhaigla sulges patsiendiportaali 2012. aasta detsembris. Haigla läks üle uuele infosüsteemile ja seetõttu ei saanud senist iPatsiendi süsteemi enam kasutada.