Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pakendilugemisoskus on eestlastel kasin
Eesti tarbijad ei oska toidumärgistust õigesti mõista ning on kergesti eksitatavad nii toidu päritolu kui koostise suhtes, selgub Põllumajandusministeeriumi tellitud toidu märgistamise alasest tarbijauuringust. Väheseks võib hinnata teatud tarbijagruppide huvi toidumärgiste vastu üldiselt.
„Kahjuks peame selle uuringu põhjal tõdema, et Eesti tarbijad ei vaata piisavalt pakendilt, mida nad söövad,“ ütles põllumajandusminister Ivari Padar. „Kuigi kogu turulolev toidukaup on ohutu, peaksid inimesed tervisliku ja tasakaalustatud toidulaua huvides pöörama rohkem tähelepanu ka toidumärgistusele.“
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Meditsiiniuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.