Autor: Violetta Riidas • 1. september 2015
Ainult tellijatele

Ingerainen: riik peaks piirama ka maiustuste reklaami

Eesti Perearstide Seltsi juht Diana Ingerainen
Autor: Raul Mee

Perearst Diana Ingerainen leiab, et alkoholireklaami piiramise kõrval tasuks kaaluda ka maiustuste ning limonaadide reklaami piiramist riigi poolt, kuna see aitaks võidelda just lapsi ähvardava ülekaalulisusega.

«Terviseriskiks number üks on tõusnud toitumine,» sõnas perearst, dr Diana Ingerainen, vahendab ajaleht Pealinn. Eriti kurvastavaks peab ta asjaolu, et ülekaalulisus ning isegi rasvumine kimbutab aina enam lapsi. Seetõttu tasuks Ingeraineni sõnul alkoholireklaami piiramise kõrval kaaluda ka maiustuste ning limonaadide reklaami piiramist. «Reklaami ja brändi mõju on palju suurem, kui me seda endale tunnistame,» märkis ta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708