Autor: Violetta Riidas • 1. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ingerainen: riik peaks piirama ka maiustuste reklaami
Eesti Perearstide Seltsi juht Diana Ingerainen
Foto: Raul Mee
Perearst Diana Ingerainen leiab, et alkoholireklaami piiramise kõrval tasuks kaaluda ka maiustuste ning limonaadide reklaami piiramist riigi poolt, kuna see aitaks võidelda just lapsi ähvardava ülekaalulisusega.
«Terviseriskiks number üks on tõusnud toitumine,» sõnas perearst, dr Diana Ingerainen, vahendab ajaleht Pealinn. Eriti kurvastavaks peab ta asjaolu, et ülekaalulisus ning isegi rasvumine kimbutab aina enam lapsi. Seetõttu tasuks Ingeraineni sõnul alkoholireklaami piiramise kõrval kaaluda ka maiustuste ning limonaadide reklaami piiramist. «Reklaami ja brändi mõju on palju suurem, kui me seda endale tunnistame,» märkis ta.