Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Arst peaks suutma panna end patsiendi olukorda
Arsti ja patsiendi suhtlemise kriitilised punktid on kuulamine ja rääkimine.
Suhtlemist loetakse nii oluliseks osaks arstide ja õdede tööst, et nende õpetamiseks otsitakse uusi mooduseid. Eriti suur väljakutse on saada arstid koolitustel osalema, kirjutas Mediuutiset.
Kuidas õpetada sotsiaalseid oskusi akadeemilises vormis inimesele, kellel need pole kaasa sündinud, küsis Meditsiiniuudised kliiniliselt psühholoogilt ja psühhoterapeudilt Katri-Evelin Kalauselt.
73% Eesti elanikest peab arstiabi kvaliteeti heaks ning 42% on rahul arstiabi kättesaadavusega. Kõige rohkem ollakse rahul hambaarsti, pereõe ja perearsti teenusega, selgus täna sotsiaalministeeriumis tutvustatud uuringust „Eesti elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2015“.
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.