Autor: Violetta Riidas • 24. november 2015
Ainult tellijatele

Arst peaks suutma panna end patsiendi olukorda

Autor: Indrek Susi

Arsti ja patsiendi suhtlemise kriitilised punktid on kuulamine ja rääkimine.

Suhtlemist loetakse nii oluliseks osaks arstide ja õdede tööst, et nende õpetamiseks otsitakse uusi mooduseid. Eriti suur väljakutse on saada arstid koolitustel osalema, kirjutas Mediuutiset.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708