• 24.11.15, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arst peaks suutma panna end patsiendi olukorda

Arsti ja patsiendi suhtlemise kriitilised punktid on kuulamine ja rääkimine.
Arst peaks suutma panna end patsiendi olukorda
  • Foto: Indrek Susi
Suhtlemist loetakse nii oluliseks osaks arstide ja õdede tööst, et nende õpetamiseks otsitakse uusi mooduseid. Eriti suur väljakutse on saada arstid koolitustel osalema, kirjutas Mediuutiset.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.05.15, 08:00
Siiras terapeutiline suhe on eduka ravi oluline osa
Kuidas õpetada sotsiaalseid oskusi akadeemilises vormis inimesele, kellel need pole kaasa sündinud, küsis Meditsiiniuudised kliiniliselt psühholoogilt ja psühhoterapeudilt Katri-Evelin Kalauselt.
Uudised
  • 18.02.16, 11:45
UURING: Enamik Eesti inimesi on arstiabi kvaliteediga rahul
73% Eesti elanikest peab arstiabi kvaliteeti heaks ning 42% on rahul arstiabi kättesaadavusega. Kõige rohkem ollakse rahul hambaarsti, pereõe ja perearsti teenusega, selgus täna sotsiaalministeeriumis tutvustatud uuringust „Eesti elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2015“.
Arvamused
  • 02.06.15, 11:30
Meditsiinipersonali toetamine töös raskete patsientidega
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 16:32
Haiglad liiguvad automatiseeritud ravimikäitluse suunas
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele