Ainult tellijatele
Autor: Meditsiiniuudised • 11. juuni 2021
Ainult tellijatele

Eestis pole COVID-19 vaktsineerimise järgselt tekkinud müokardiidist või perikardiidist teatatud

Euroopa Ravimiameti riskihindamise komitee on asunud hindama hindab müokardiidi ja perikardiidi juhte, mis on tekkinud väikesel arvul inimestest COVID-19 vaktsineerimise järgselt. Ravimiametit Eesti arstid sellistest juhtudest teavitanud ei ole.

Autor: Liis Treimann

Euroopa Ravimiameti riskihindamise komitee (PRAC) alustas hindamist aprillis pärast Israelis ilmnenud müokardiidi juhte Comirnaty vaktsiiniga vaktsineerimise järgselt. Enamus juhtudest olid kerged ja paranesid mõne päevaga. Teadaolevad juhud olid peamiselt alla 30-aastastel meestel, kellel sümptomid tekkisid mõne päeva jooksul pärast vaktsiini teist doosi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708