Ainult tellijatele
Autor: Meditsiiniuudised • 9. jaanuar 2023
Ainult tellijatele

Perearstid: kõnekeskus parandab töövoogu

Tervisekassa hakkas mullu rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt töökoormust hallata ja tagada see, et patsient saab perearstiga kindlasti ühendust võtta. Perearstikeskuste hinnangul parandab kõnekeskus nende töövoogu.
Perearstide hinnangul parandab tervisekassa rahastatav kõnekeskus nende töövoogu.
Autor: Shutetrstock

Koroonapandeemia ajal ja ka peale seda on perearstikeskuste töökoormus ja sissetulevate telefonikõnede arv märkimisväärselt kasvanud ning patsientidel on üha keerulisem oma perearsti või pereõega ühendust saada. Olukorra leevendamiseks võeti kasutusele kõnekeskuse teenus. Selle kasutuskogemuse kohta uurinud tervisekassale andis tagasisidet 315 partnerit, kellest 180 on teenuse kasutusele võtnud ja liituda plaanib veel mitukümmend keskust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708