• 09.01.23, 15:00

Perearstid: kõnekeskus parandab töövoogu

Tervisekassa hakkas mullu rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt töökoormust hallata ja tagada see, et patsient saab perearstiga kindlasti ühendust võtta. Perearstikeskuste hinnangul parandab kõnekeskus nende töövoogu.
Perearstide hinnangul parandab tervisekassa rahastatav kõnekeskus nende töövoogu.
  • Perearstide hinnangul parandab tervisekassa rahastatav kõnekeskus nende töövoogu.
  • Foto: Shutetrstock
Koroonapandeemia ajal ja ka peale seda on perearstikeskuste töökoormus ja sissetulevate telefonikõnede arv märkimisväärselt kasvanud ning patsientidel on üha keerulisem oma perearsti või pereõega ühendust saada. Olukorra leevendamiseks võeti kasutusele kõnekeskuse teenus. Selle kasutuskogemuse kohta uurinud tervisekassale andis tagasisidet 315 partnerit, kellest 180 on teenuse kasutusele võtnud ja liituda plaanib veel mitukümmend keskust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 12:02
Inimeste tervise eest hoolitsemine on STADA eesmärk
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele