Autor: Meditsiiniuudised • 9. jaanuar 2023

Perearstid: kõnekeskus parandab töövoogu

Tervisekassa hakkas mullu rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt töökoormust hallata ja tagada see, et patsient saab perearstiga kindlasti ühendust võtta. Perearstikeskuste hinnangul parandab kõnekeskus nende töövoogu.
Perearstide hinnangul parandab tervisekassa rahastatav kõnekeskus nende töövoogu.
Foto: Shutetrstock

Koroonapandeemia ajal ja ka peale seda on perearstikeskuste töökoormus ja sissetulevate telefonikõnede arv märkimisväärselt kasvanud ning patsientidel on üha keerulisem oma perearsti või pereõega ühendust saada. Olukorra leevendamiseks võeti kasutusele kõnekeskuse teenus. Selle kasutuskogemuse kohta uurinud tervisekassale andis tagasisidet 315 partnerit, kellest 180 on teenuse kasutusele võtnud ja liituda plaanib veel mitukümmend keskust.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099